Teslimat Bilgisi

İzmir içi ücretsiz montaj ve teslimat

Yaptığınız alışverişlerde ürününüz İzmir ve İlçelerine ücretsiz olarak adresinize kadar teslim edilir. Montaj gerektiren ürünlerde montaj hizmetimiz ücretsizdir.

İzmir dışı siparişlerinizde ürünleriniz ücretsiz kargo hizmeti ile adresinize kadar teslim edilmektedir. Kargolarınız oluşabilecek hasarlara karşı sigortalı olarak taşınmaktadır.
Büyük ebatlı ürünlerin teslimatı kargo firmaları tarafından bina girişine kadar yapılabilmektedir.


Hangi kargo firmaları ile teslimat yapılıyor?

Siparişlerinizin gönderimi için anlaşmalı olarak aras, sürat kargo ve yatak gruplarında ege ulaşım kargo firmaları tercih edilmektedir.


Kargo ücreti ne kadar?

Sepet tutarınız 100 TL ve üzerine ulaştığı taktirde seçtiğiniz ürünler tarafınıza ücretsiz olarak gönderilecektir.
Kargo ücreti seçeceğiniz kargo şirketine, toplam sepet tutarına veya ürün türüne göre değişiklik göstermektedir. Ürünler en uygun fiyat yansıtan kargo firmasıyla tarafınıza teslim edilecektir.


Siparişim ne zaman gönderilir?

İysc.om.tr’de ürün altında kargo teslim süresi belirtilmektedir. Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. İzmir Yatak Shop’ta ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Hafta içi saat 15:00 a kadar verilen siparişlerininiz aynı gün içerisinde,  Hafta sonu verilen siparişler ise, sevkiyat yapılmaması nedeniyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının sevkiyat yapmaması nedeniyle, bu tarihlerde verilen siparişler, resmi tatilden sonraki ilk iş gününden itibaren kargoya teslim edilir.
Depo calışması, stok sayımı ve kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.
 

Siparişim ne zaman ve ne şekilde teslim edilir?
 
Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren İzmir içi teslimatlar için ortalama 1 iş günü, diğer bölgelerdeki teslimatlar için ise ortalama 1-3 iş günüdür. Siparişlerinizin teslimatı kargo şirketi tarafından yapılmaktadır ve kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden İzmir Yatak Shop mesul değildir. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye bina girişine kadar ücretsiz gerçekleştirilir. Siparişinizin takibini  0 (232) 382 52 50 numaralı telefonla sorgulayabilirsiniz.
 
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz, size ya da gösterdiğiniz kişiye, kimlik ibrazı ve imza karşılığında teslim edilecektir. Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında fotoğraflı kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir.
Siparişinizi kargo görevlisinin yanında açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçerek ve kargo teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almayı reddetmeniz önerilmektedir.
 

Ürün kargodan hasarlı ya da eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa “canlı destek” butonundan bize hemen ulaşabilirsiniz, Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz 0 (232) 382 52 50nolu telefondan 09:00-20:00 saatleri arasında çalışan müşteri temsilcimiz ile görüşebilirsiniz.
 
Koli - paketinizi açtıktan sonra siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. Ürünlerimizin tüm paketleme aşamaları hizmet anlayışımız gereği kamera kayıtları altında saklanmaktadır. Eksik gönderi bildirimleriniz bu incelemeler neticesinde en kısa sürede çözülmektedir.
 
Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik, eksik ya da ıslak çıkması durumunda:
 Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız ve yukarıda belirttiğimiz şekilde, kargo teslim tutanağında durumu belirterek ürünü kargo görevlisine iade ederek bizimle irtibat kurunuz.

Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:

•Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
•Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir.
•Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
•Tutanağı fotoğraflar ile birlikte tarafımıza posta yoluyla göndermeniz ve 0 (232) 382 52 50 numaralı telefonumuzdan bizi arayıp durumu anlatmanız gerekmektedir.
•Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.

Teslimatla ilgili önemli bilgiler:
Tüm kargo firmalarının bazı ilçelere ürün sevkiyatları haftanın belirli günleri yapılmaktadır,gönderi yapıldıktan sonra tarafımızca verilecek takip numarasıyla size teslim olacağı günü öğrenmek için 0 (232) 382 52 50 numaralı telefondan bilgi alabilirsiniz.